nowe podejście do języków obcych

czwartek, 6 listopada 2014

Szkolenia językowe dla firm

Szkoła językowa jest odpowiedzią na sygnały z rynku pracy. Wiele firm i instytucji oczekuje biegłego posługiwania się językiem obcym od pracowników dlatego w ostatnich latach powstało tak wiele szkół językowych.
Co w takim razie powinno wyróżniać szkołę, tak aby była warta uwagi.
Szkoła językowa powinna specjalizować się kursach językowych dla firm i instytucji w pełnym zakresie. Proponować różne formy nauki języków obcych, być nastawiona na stałe rozwijanie wiedzy i doświadczenia swoich pracowników, gdyż od ich poziomu posługiwania się językiem obcym zależy los firmy. Szkoła językowa powinna przewidywać oczekiwania własnych klientów (osób prywatnych, firm i instytucji) i pomagać im w rozwoju poprzez tworzenie bogatej oferty nauki języków obcych. Znaczna część zadowolonych firm wywoła dalszy napływ zleceń szkoleń językowych od dawnych i nowych klientów. Szkoła językowa powinna kłaść duży nacisk na praktyczne stosowanie języka w pracy, szczególnie w kontaktach handlowych. Należy prowadzić szkolenia językowe  dla firm w sposób tradycyjny jak i elektroniczny tzw. e-learning. Szkolenia elektroniczne są skierowane w szczególności dla firm, którym zależy na obecności pracownika na miejscu.
Firma oferująca szkolenia językowe dla firm powinna kłaść nacisk głównie na zajęcia dla indywidualnej kadry zarządzającej, szkolenia za granicą kraju, szkolenia językowe dla pracowników. To powinno zagwarantować firmie szkoleniowej sukces na tym polu.